سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزش صفحه چیست؟

 

مقدار صفحه معیاری است که در گزارش همه صفحات در بخش رفتار مشاهده خواهید کرد. این معیار به شما می گوید که آیا صفحه به تبدیل کمک کرده است یا خیر. تعریف گوگل این است:

ارزش صفحه ، مقدار متوسط ??صفحه‌ای است که کاربر قبل از ورود به صفحه هدف یا تکمیل یک تراکنش تجارت الکترونیک (یا هر دو) از آن بازدید کرده است.

فقط در صورتی می‌توانید یک مقدار واقعی را در ستون ارزش صفحه مشاهده کنید که ردیابی تجارت الکترونیک پیشرفته را پیاده‌سازی کرده باشید و/یا اگر اهدافی را تنظیم کرده باشید و ارزش هدف را به آنها اختصاص داده باشید.

مقدار صفحه

معیاری است که در گزارش همه صفحات در بخش رفتار مشاهده خواهید کرد. این معیار به شما می گوید که آیا صفحه به تبدیل کمک کرده است یا خیر. تعریف گوگل این است:

ارزش صفحه ، مقدار متوسط ??صفحه‌ای است که کاربر قبل از ورود به صفحه هدف یا تکمیل یک تراکنش تجارت الکترونیک (یا هر دو) از آن بازدید کرده است.

طبق گزارش رزبلاگ فقط در صورتی می‌توانید یک مقدار واقعی را در ستون ارزش صفحه مشاهده کنید که ردیابی تجارت الکترونیک پیشرفته را پیاده‌سازی کرده باشید و/یا اگر اهدافی را تنظیم کرده باشید و ارزش هدف را به آنها اختصاص داده باشید.

صفحات شما باید هدف داشته باشند. برخی از صفحات مطالب را می فروشند / تبدیل می کنند و برخی صرفاً خوانندگان را در مورد موضوع خاصی آگاه می کنند. دیگران در ایجاد یک تبدیل کمک می کنند. اگر صفحاتی که قرار است به فروش برسند یا تبدیل شوند، ارزش صفحه پایینی دارند، مشکلی پیش می‌آید. و اگر می بینید که صفحاتی که به طور فعال در استراتژی خود استفاده نمی کنید دارای ارزش صفحه بالایی هستند، ممکن است بخواهید آن صفحه را به استراتژی خود اضافه کنید.

همچنین برعکس عمل می کند. اگر متوجه شدید که برخی از صفحات دارای ارزش صفحه کمتر از حد انتظار هستند، پس این صفحات افراد را از تبدیل دور می کنند. همین امر در مورد صفحات با ترافیک بالا اما ارزش صفحه پایین و صفحات با ترافیک کم اما ارزش صفحه بالا صدق می کند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، نگاه کردن به ارزش صفحه برای بهینه سازی تبدیل های شما روشنگر و مفید است!

آویناش کاوشیک

تبلیغ کننده دیجیتال مارکتینگ ،معیارش در مورد اهداف کاملاً واضح است.

اگر هدف ندارید، تجزیه و تحلیل دیجیتال انجام نمی دهید. تو داری میکنی من دارم اکسیژن گرانبهای زمین رو هدر میدم.

و او در مورد تعیین ارزش برای اهداف شما نیز نظر مشابهی دارد.

بدون اهداف و ارزش‌های هدف، شما تجزیه و تحلیل وب انجام نمی‌دهید، شما وب انجام می‌دهید، من زندگی شما را تلف می‌کنم.

من تمایل دارم به آویناش کوشیک گوش کنم و به شما توصیه می کنم همین کار را انجام دهید ;-). اگر هدف مشخصی برای وب سایت خود دارید، به این معنی که می دانید می خواهید بازدیدکنندگان در سایت شما چه کاری انجام دهند، آن را به اهداف تبدیل کنید. و برای اهداف خود ارزش قائل شوید. این بدان معنی است که هر وب سایتی باید اهدافی داشته باشد، زیرا من امیدوارم که هر وب سایتی هدفی برای وجود داشته باشد.

با خواندن این پست عالی در مورد ارزش های هدف در وب سایت کاوشیک شروع کنید. این در مورد چگونگی افزودن ارزش اقتصادی به تبدیل هدف است که مستقیماً منجر به درآمد برای وب سایت شما نمی شود. زیرا این تبدیل ها احتمالاً منجر به درآمد غیر مستقیم برای کسب و کار شما می شود. هنگامی که اهدافی را با یک ارزش هدف تنظیم کردید، معیار ارزش صفحه در Google Analytics   جالب‌تر و جذاب‌تر می‌شود.